... siis tutuille tämän sivun. Olen kyllä kertonut tällaista tekeväni.
... to my friends, I mean. I have told some of them I am doing this.

Missäs muuten te ristipistoilijat keskustelette? Onko joku oma palsta vai jatkuuko juttu vain tuolla kommenteissa? Olis joskus kiva vaihtaa ajatuksia.
By the way, where do you cross stitchers talk? Is there a special place for that or do you just leave comments? I would love to change ideas and thoughts.

Olen viimeisen viikon aikana surffaillut aivan mielettömästi blogeja ja kauppoja. Kylläpä niitä onkin! Ja innolla odotan seuraavaa Salaista Ristipistoystävää. Kertokaapa mistä sen parhaiten sitten aikanaan bongaan!
For the last few days I have gone through so many blogs and stores. There are SO MANY of them! And I'm really looking forward to the next Secret Cross Stitch Friend. Can you please tell where to find the next one!

Lisäksi mun oli ihan pakko aloittaa tuo Rose sampler... Ja kyllä onkin mukava pistellä vain yhdellä värillä - taidan kyllä aakkoset laittaa eri värillä. Joka kuukausi siis tulee 1/12 mallista.
And finally: I just HAD TO start that Rome Sampler... It's fun to have only one colour - actually I thought I would use a different colour for the alphabets. Every month you get a new 1/12 of the pattern.

1568425.jpg

Liitänpä tähän vielä muutaman kuvan töistä, siis malleista joita olen jo ehtinyt kerätä. Ja siis ne vain odottelevat...
And some other photos of my patterns. They will be done... one day...

Kustom Krafts - Backyard Beauties ja Cross my heart Butterly - huh, tosi paljon 1/4 pistoja ötököissä...
That Butterfly and especially the bug and the frog have so many 1/4 stitches...
1568460.jpg                                      1568656.jpg
... ja vähän helpompi
... somewhat easier, I think.
1568643.jpg