Nimittäin ristipistotarvikearkku... Ja vieraita tulossa... :( of all the cross stitch stuff... And guests arriving...

Päätin kuitenkin päivittää hieman: nyt kahtena päivänä on tullut molempia NELJÄ pakettia (tänään onneksi isäntä oli kalassa eikä nähny) - en kuitenkaan taida kuvia tänne laittaa, kun tarkoitus on ollut kerätä myös tulevia vaihto, siis SRPY -lahjoja. Ihan itsellekin tuli kyllä ja niistä laitan kyllä kuvia; samoin kuin parista pikkutyöstä jotka on teon alla.
I decided to write something though: the last two days brought FOUR packages (today my husband was fishing and didn't see them) - I won't have pictures here, though, because I'm planning to give some of them as gifts. I ordered something for myself and I'll put photos when I have also finished the small things I'm stiching at the moment.