... mitään valmista ei vaan ole tullut. Nothing has been finished, though.
Alkuun vähän päivitystä - auringonkukat ovat (VALITETTAVASTI) odottamassa ja keijuihin odotan muutamia lankoja. First some up-to-date photos - sunflowers are on hold, but the fairies should be finished soon. I'm still waiting for some thread.
1699439.jpg
1699444.jpg

Ensimmäiset pistelyni Christmas ornament - blogiin; tietenkin vielä kesken. 
I made my first ones for Christmas ornaments, unfinished, of course...1699350.jpg1699338.jpg

Ja ystävättärelle tein pienen biscornun, jospa hän uudelleen innostuisi ristipistelyyn...  And my friend got a biscornu - I'm trying to get her into cross stitching again.1699316.jpg1699475.jpg

Poikansa sai konfirmaatiopäivänä 3D -kortin.  Her son got this 3D card.
1699517.jpg

Ja kauniiksi lopuksi: ne ihanat omat. Olen aina pitänyt lasimaalauksista enkä millään voinut vastustaa näitä, saksikoristetta ja neulakirjaa. Ihanat! Kuvassa myös omasta tiekirkosta mukaan poimittu kirjanmerkki.
Finally, these are for me! I have always liked stained glass and I just couldn't resist when I came across the scissor fob and the needle case. Lovely, aren't they! The one odd iten is a bookmark which I found at our local church.
1699368.jpg1699361.jpg