Lisäänpä samantien uusimmat saksibiscornuni tänne. Toinen - evenille pistelty - on entiselle pomolle ja rakkaalle ystävälle syntymäpäiväksi pistelty, aidalle pistellyn sai kyläilemässä käynyt "tytär"...
Eka pistelyni evenille ja tietysti halusin kokeilla myös yhden yli. HUH! tarkoitukseni oli tehdä neljä kukkaa ja niiden keskelle tuo diamond eyelet -hässäkkä, mutta toisin kävi. Yhden yli pistely olikin tarkkaa työtä ja lanka pakkas aina karkaamaan kankaan lankojen välistä.
My finishes which are now with thei new owners. The one stitched on evenweave is for a dear friend, my ex-boss for her birthday - the other one was given to our "daughter" who came to visit.
That was, by the way, my first small on on evenweave and I wanted to try over one thread. Gush - my intention was to stitch four flowers and one diamond eyelet combination on the middle, but... It was such intense work as the floss was always trying to go under a wrong thread??? (on the fabric, I mean).

1712884.jpg1712885.jpg