Ulkomaille on taas lähtenyt postia - ja onhan sitä löytänyt Suomeenkin.
Lorille lähti yahoo -ryhmämme Halloween Ornament -vaihto. Pistelin Joanin ihanalle kankaalle ilmaismallin (Barbara Ana: Best Witches; www.cyberstitchers.com - pienin muutoksin, korvasin mm. solmut helmillä) ja laitoin ripustimeksi Janlynnin karvalankaa. Eka ornamenttini ja ihan hyvin onnistui. Lähetin Lorille myös salmiakkia! (Oli maistunut...)

Mail to and from abroad!
I sen my halloween Ornie to Lori - I stitched a freebie (Barbara Ana: Best Witches; www.cyberstitchers.com - with some modifications, beads instead of French knots) on Joan's lovely fabric and finished it with Janlynn's fun thread. My first ornament and Lori told she loves it. I also sent her some Finnish salmiakki...
1938293.jpg

Ai niin, olenhan minä toisenkin jo saanut valmiiksi. Mutta kuva tulee sitten perässä...
Oh, I did finish another one, but a photo will follow...

Amylta sain toisen yahoo -ryhmän Kitted Up Freebie -vaihdossa kauniin Crescent Colours:n mallin Autumn. Oli ihan pakko alkaa pistellä!
Another yahoo group has Kitted Up Freebie thing and Amy sent me this beautiful Autumn chart by Crescent Colours. And I couldn't resist it!
1938295.jpg

Ja kauniiksi lopuksi: katsokaa nyt, mitä SRPY:ni teki minulle. Hän lupaili lähettävänsä vielä jotain itsetehtyä - ja ihana syksyisiä lehtiä teema jatkuu!!! Voi kiitos!
Finally, my Secret Stitcher Friend promised me something she has created herself. OHG, the autumn leaves are soooooooooo gorgeou. Thank you so much!
1938297.jpg