Muiden bloggaajien mallia seuratakseni olen aloittanut kerätä yhteen viime vuoden "saavutuksia", mutta se jääkin nyt viikonloppuun... Huomenna alkaa työt, kahden kuukauden tauon jälkeen - pitää alkaa jo henkisesti valmistautua :)

Many bloggers have listed their achievements and goals; I also started, but will write about it at the weekend. Work starts tomorrow, after a two-month break, so I have to get ready...

Mutta - uuden vuoden tuotoksia jo tässä:

But - here is something new:

Olen myös liittynyt ryhmään Basket of Biscornu - tekemällä joka kuukausi yhden biscornun, niitä on vuoden lopussa koko korillinen! Kolme on jo työn alla, kaksi aiemmin aloitettua ja sitten tämä

I have also joined Basket of Biscornu - one biscornu a month, and in December I'll have a basketful of them! I have earlier stared to stitch two, and then there is this

Ja tässä joululahjani: Funk & Weberin Fall In Pieces ja myös kaikki GAST langat siihen!!!

And this is my Christmas present: Funk & Weber's Fall, In Pieces and also all the GAST threads!!!